Gra Magnetyczna (6+) - Sekretny kod (Mastermind)

  • Cena:
  • 29,00 zł
    (z VAT + koszty dostawy)
  • 1-3 dni
  • szt.

Pakowanie na prezent

 Jeśli chcesz, abyśmy zapakowali Twoje zakupy na prezent, KLIKNIJ TU

Bezpieczne zakupy

  • Oferowany towar jest nowy i wolny od wad.
  • Jeżeli z jakiegoś powodu produkt nie spełni Twoich oczekiwań, możesz w ciągu 30 dni bez podawania przyczyny odesłać nam produkt, a my zwrócimy pełny koszt zamówienia i dostawy. Więcej informacji o zwrotach i reklamacjach - kliknij tu!

Wysyłka

  • Możliwa dostawa gratis i odbiór osobisty w Warszawie - SPRAWDŹ

Sekretny kod to wspaniała rozrywka i bardzo przyjemne ćwiczenie dla główki.

Gra przeznaczona jest dla 2 osób. Jedna z nich tworzy sekretny  kod i naprowadza drugą osobę - odkrywcę.
Najmłodszy gracz otrzymuje planszę oznaczoną "secret code" oraz garść kolorowych magnesów w 6ciu kolorach i układa je tak, żeby przeciwnik nie mógł ich zobaczyć. Należy ułożyć linię z 4 różnych kolorów w wyznaczonym do tego miejscu. Poniżej, na pustym polu należy ułożyć białe i czarne magnesy, które słuzyć będą jako punkty do przyznania i naprowadzania odkrywcy.

Łamacz kodu zaczyna zgadywać sekretny kod układają jeden rząd kolorowych magnesów zaczynając od dołu planszy oznaczonej "Decoding table".
Po każdym ułożeniu twórca kodu udziela odpowiedzi łamaczowi kodu:
-układa biały magnes wskazując pośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor magnesu, ale niewłaściwa pozycja).
-układa czarny magnes wskazując bezpośrednie trafienie (tzn. właściwy kolor i właściwa pozycja).
-pozostawia puste miejsce jeśli łamacz nie trafił ani w kolor ani w miejsce

Przy każdym rzędzie, który układa łamacz kodu są 4 okienka do układania białych i czarnych magnesów - kolejność ich ułożenia nie jest zależna od ułożenia kolorowych magnesów!
Wygrywa gracz, który złamie kod w najmniejsze ilości odgadnięć. Jeśli łamacz kodu nie złamie kodu w 10 ruchach, wygrywa twórca kodu.

Cała gra mieści się w niewielkim, metalowym pudełeczku. Dzięki jego małym wymiarom łatwo jest go zabrać do torebki czy dziecięcego plecaka. Elementy gry są magnesowe, więc nie zgubią się, nie rozsypia kiedy niechcący nimi potrząśniemy, możemy także przerwać grę i kontynuować za jakiś czas. Zabawka idealnie sprawdza się w podróży, na wakacjach, wycieczce czy pikniku. Może także umilić czas w poczekalni do lekarza czy w kolejce. Magnesowe mini-gry to świetna rozrywka nie tylko dla dzieci.

Wiek: 6+
Wymiary opakowania: 18 x 10,3 x 1 cm