Program lojalnościowy - kupuj z rabatami

Nasi stali Klienci mają na stałe rabaty! 
Serdecznie zachęcamy do założenia konta w naszym sklepie. Nie tylko ułatwi to kontrole zamówienia, ale i zapewni wymierne korzyści - wartość zamówień zarejestrowanych klientów sumuje się i z czasem zyskujesz rabat!. 

Progi rabatowe: 

suma zamówień 500 zł - rabat 3%
suma zamówień 1000 zł - rabat 5%
suma zamówień 2000 zł - rabat 7%

Ważne informacje: 

Suma zamówień oznacza sume zrealizowanych (wysłanych lub odebranych) zamówień. Zamówienia anulowane lub nieopłacone, nie są brane pod uwagę przy naliczaniu rabatów. 

Rabat jest naliczany od nastepnego zamówienia po przekroczeniu progru rabatowego.

Poniżej znajdziesz szczegółowy regulamin programu lojalnościowego MamaGama.

 

REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO W SKLEPIE WWW.MAMAGAMA.PL

1. Ogólne informacje o programie lojalnościowym sklepu MamaGama

 

Program lojalnościowy oferuje procentowe rabaty na zakupy dokonywane na www.mamagama.pl

lub bezpośrednio w sklepie stacjonarnym MamaGama.

2. Uczestnictwo

Uczestnikami programu lojalnościowego są klienci zarejestrowani w sklepie www.mamagama.pl  

3. Zasady naliczania rabatów

Warunkiem uczestnictwa w programie lojalnościowym jest zarejestrowanie się na stronie

www.mamagama.pl  

Rabaty naliczane są na podstawie wartości pieniężnej (PLN) zamówienia – pod uwagę brana jest wartość towarów, a nie jest brany koszt transportu.

W chwili złożenia pierwszego zamówienia, rabat nie może zostać naliczony.

W chwili złożenia kolejnego zamówienia, jego wartość sumuje się z wartością poprzednich zamówień.

Sumowaniu podlega całkowita wartość zamówień zrealizowanych dokonanych przez danego Klienta.

Rabaty nie są naliczane od kosztów dostawy.

Rabaty są naliczane automatycznie przy składaniu zamówienia przez www.mamagama.pl.  Jeśli łączna wartość dotychczasowych zakupów w MamaGama przekroczy 500 zł, przyznawany jest rabat 3% od nastepnego zamówienia, jeśli 1000 zł – 5%, a jeśli 2000 zł – 7%.

Rabat zwiększa się automatycznie po przekroczeniu kolejnych progów wartości dotychczasowych zakupów, naliczany jest od następnego zamówienia po przekroczeniu danego progu.