Zainspiruj się: NOWOŚCI PORADNIK PREZENTOWY OUTLET

Reklamacje

REKLAMACJA

Staramy się do tego nie dopuszczać, jednak jeśli zdarzyło się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. proszę złożyć reklamację. 

 Formularz reklamacji - POBIERZ TU

1. Aby złożyć reklamację, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami: mamagama@mamagama.pl;
   Fabryka Szumisiów, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz

2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji (załączony do przesyłki lub do pobrania TU) lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji. 

Adres wysyłki: Fabryka Szumisiów, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz


3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia: 

         - obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto

          - odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto

         - nieodpłatna naprawa towaru

         - wymiana towaru na nowy

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, my pokrywamy koszty związane z jego odesłaniem oraz przesłaniem ponownym produktu naprawionego  wymienionego. 

5. Sprzedawca może zamienić sposób doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował Konsument (tj. zamiast wymiany zaproponować naprawę lub zamiast naprawy zaproponować wymianę) w sytuacji, gdy wybór Konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę.