Reklamacje
REKLAMACJA
Staramy się do tego nie dopuszczać, jednak jeśli zdarzyło się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. proszę złożyć reklamację.
Formularz reklamacji - POBIERZ TU
1. Aby złożyć reklamację, w pierwszej kolejności skontaktuj się z nami: mamagama@mamagama.pl;
Fabryka Szumisiów, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz
2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji (załączony do przesyłki lub do pobrania TU) lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.
Adres wysyłki: Fabryka Szumisiów, MamaGama, Jamno 73B, 99-400 Łowicz
3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia:
- obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto
- odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto
- nieodpłatna naprawa towaru
- wymiana towaru na nowy
4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, my pokrywamy koszty związane z jego odesłaniem oraz przesłaniem ponownym produktu naprawionego wymienionego.
5. Sprzedawca może zamienić sposób doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował Konsument (tj. zamiast wymiany zaproponować naprawę lub zamiast naprawy zaproponować wymianę) w sytuacji, gdy wybór Konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę.