Reklamacje

REKLAMACJA

Staramy się do tego nie dopuszczać, jednak jeśli zdarzyło się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. proszę złożyć reklamację. 

 Formularz reklamacji - POBIERZ TU

1. Aby złożyć reklamację, w pierszej kolejności skontaktuj się z nami: mamagama@mamagama.pl; te. 501314497, ul. Jasna 17/1, 00-003 Warszawa. 

2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji (załączony do przesyłki lub do pobrania TU) lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.  

3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia: 

         - obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto

          - odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto

         - nieodpłatna naprawa towaru

         - wymiana towaru na nowy

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, my pokrywamy koszty związane z jego odesłaniem oraz przesłaniem ponownym produktu naprawionego  wymienionego. 

5. Sprzedawca może zamienić sposób doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował Konsument (tj. zamiast wymiany zaproponować naprawę lub zamiast naprawy zaproponować wymianę) w sytuacji, gdy wybór Konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę.