Zwroty i Reklamacje

Wierzymy, że zakupione u nas produkty spełnią Twoje oczekiwania, jednak wiemy, że czasem Klient nie jest do końca usatysfakcjonowany.

ZWROTY

Zgodnie z prawem, Klient ma 14 dni na zwrot towaru. W MamaGama dajemy na to 30 dni, abyś miał czas się spokojnie zastanowić.

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas produkt, prosimy:

1. Wypełnij formularz zwrotu - ten, który był w przesyłce od nas lub POBIERZ GO TU

2. Odeślij nam produkt oraz wypełniony formularz i ewentualnie paragon na adres: MamaGama, ul. Jasna 17 m 1, 00-003 Warszawa.

BARDZO WAŻNE:

1. Zgodnie z obowiązującym prawem istnieje możłiwość odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. My to prawo przedłużamy do 30 dni. 

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia, w którym Kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy musisz poinformować nas (MamaGama s.c., ul Jasna 17/1, 00-003 Warszawa, mamagama@mamagama.pl, 501314497) o decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

Można skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy (dołączony do przesyłki lub do pobrania ze strony), jednak nie jest to obowiązkowe. Wystarczy podać dane Kupującego i dane do zwrotu nalezności. 

2. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas). Staramy się zwrócić należność niezwłocznie, a na pewno najpóźniej 14 dnia. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że zostanie to ustalone inaczej.

3. Koszty zwrotu rzeczy ponosi Kupujący. 

4. Kupujący odpowiada tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

5. Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w przypadku zakupu towarów wyprodukowanych wg specyfikacji Klienta, np haft z imieniem LUB jeśłi zakupiony produkt jest dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy

REKLAMACJA

Staramy się do tego nie dopuszczać, jednak jeśli zdarzyło się, że produkt ma wady, jest niekompletny, nie działa prawidłowo, jest niezgodny z opisem itd. proszę złożyć reklamację. 

 Formularz reklamacji - POBIERZ TU

1. Aby złożyć reklamację, w pierszej kolejności skontaktuj się z nami: mamagama@mamagama.pl; te. 501314497, ul. Jasna 17/1, 00-003 Warszawa. 

2. W przypadku odsyłania produktu, proszę wypełnić formularz reklamacji (załączony do przesyłki lub do pobrania TU) lub załączyć opis wady, datę jej wystąpienia; dane kontaktowe; preferowaną formę rozpatrzenia reklamacji.  

3. Reklamując produkt, należy wskazać preferowaną formę rozpatrzenia: 

         - obniżenie ceny i zwrot różnicy na podane konto

          - odstąpienie od umowy i zwrot kwoty na podane konto

         - nieodpłatna naprawa towaru

         - wymiana towaru na nowy

4. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, my pokrywamy koszty związane z jego odesłaniem oraz przesłaniem ponownym produktu naprawionego  wymienionego. 

5. Sprzedawca może zamienić sposób doprowadzenia towaru do stanu zgodności z umową, który zaproponował Konsument (tj. zamiast wymiany zaproponować naprawę lub zamiast naprawy zaproponować wymianę) w sytuacji, gdy wybór Konsumenta jest niemożliwy do spełnienia przez sprzedawcę lub wymagałby nadmiernych kosztów w porównaniu z wyborem zaproponowanym przez sprzedawcę.